اخبار وب

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
  • نویسنده :
  • بازدید : 220 مشاهده

ویژگی های دوربین لامپی دیجی ویرا

بی سیم
- پشتیبانی از تلفن همراه
- حافظه داخلی: کارت Micro SD خارجی 64 گیگابایتی (کارت شامل نمی شود)
- Plug and Play
- دید در شب
- پروتکل های فای: IEEE 802.11 a/b/g/n
- محدوده فرکانس: 2.4GHz-2.4835 GHz
- سیستم عامل سازگار: iOS 8.0/Android 4.4 یا بالاتر
- نام برنامه: V380
- عملکرد زنگ هشدار
- صدای دو طرفه
- عملکرد نور LED
- لومن: حداکثر 180 لومن
- اتصالات: E27

دوربین مداربسته لامپی دیجی ویرا
- پردازنده: GM8135S: SiP 512 مگابایت DDR، هسته CPU ARM - RISC 32 بیتی، تا 600 مگاهرتز
- سنسور تصویر: 1 مگاپیکسل 1/3 اینچ سنسور CMOS SC1135 کم نور
- لنز: 1/2.5 لنز چشم ماهی = 1.44 میلی متر
- زاویه دید: 360 درجه
- وضوح تصویر: 960x960
- فریم در ثانیه: 25 فریم در ثانیه
- فشرده سازی تصویر: JPEG
- فرمت ویدئو: H.264 MP4
- کدگذاری ویدیو: H.264
- کدگذاری صوتی: ADPCM، پشتیبانی از اینترکام صوتی دو طرفه
- حداقل LUX: 0.1Lux/F2.0
- پروتکل پشتیبانی شده: TCP/UDP، IP، HTTP، SMTP، DHCP، UPNP، NTP، ONVIF2.0
- بازدیدکننده آنلاین: از 10 بازدیدکننده به طور همزمان پشتیبانی کنید
- اعلان هشدار: آپلود عکس فوری FTP، ثبت رویداد در کارت Micro SD
- فیلتر برش خودکار IR
- منبع تغذیه و مصرف: DC5V, 1.6A
- شرایط کاری: -10 تا 50+ درجه سانتیگراد
- رطوبت کاری 10 تا 95 درصد بدون تراکم

ابعاد دوربین لامپی وایرلس
- ابعاد محصول اصلی: 130 x 75 x 75 میلی‌متر (L x W x D)
- وزن محصول اصلی: 139 گرم

محتویات بسته
- دوربین IP
- پایه E27
- پیچ
- راهنمای کاربری
آنچه در جعبه است
دوربین IP
پایه E27
پیچ
راهنمای کاربری

برچسب ها
  • نویسنده :
  • بازدید : 297 مشاهده

قیمت دوربین مداربسته شیائومی

یک دوربین ارزان قیمت از یک شرکت چینی به نام دیجی ویرا به من کمک کرد تا بتوانم نظارت اولیه را در محل خود داشته باشم. دوربین مجهز به Wi-Fi می تواند نماهای 360 درجه را در 720P به من نشان دهد و من می توانم از طریق برنامه همراه تلفن خود با سگم صحبت کنم و بشنوم ، زیرا واحد دوربین در خانه دارای یک بلندگو و میکروفون داخلی است. با این حال ، با وجود تأمین نیازهای اساسی امنیتی من ، دوربین مداربسته شیائومی با مشکلات خاص خود همراه بود. برنامه خیلی طول کشید تا تصاویر نظارت در زمان واقعی بارگیری شود و دوربین با دستورالعمل من به آرامی در اطراف قرار گرفت. هیچ گزینه سفارشی سازی در دوربین وجود نداشت و برنامه کاملاً اساسی بود.

برای روشن کردن ، من هنوز هم از عملکرد آن بسیار راضی بودم زیرا به دلیل قیمت آن ، حتی شامل دید در شب بود. اما نیاز من به نسخه تصفیه شده گجت ، چیزی که سریع و بدون وقفه کار کند ، همچنان پابرجا بود. در کنار آن می توان به دوربین مداربسته Xiaomi Mi Home Security Camera 360 اشاره کرد که قیمت آن 2،699 روپیه است. در اولین برداشت ، دوربین Mi Home Security Security در همه چیزهایی که در نسخه 2000 چینی خود از دست داده بودم. دوربین نظارتی حاشیه هایی دارد - چرخش 360 درجه ، اتصال Wi-Fi ، ضبط ویدئو 1080P ، پشتیبانی از کارت microSD (حداکثر 64 گیگابایت) ، دید در شب مادون قرمز تا 9 متر با کمک 8 روشنگر مادون قرمز ، امکان پخش فیلم های ضبط شده از یک مکان از راه دور ، بلندگو و میکروفون و تشخیص حرکت این یک بسته کامل برای راه حل امنیت خانه از نظر مشخصات است و حتی در رنگ سفید مات نیز وجود دارد که باعث می شود با دیوارها ترکیب شود. بهترین ویژگی دوربین Mi Home Security ، چیزی که باعث برجسته شدن آن می شود ، برنامه همراه Mi Home است

برنامه دوربین شیائومی

این برنامه کاملاً شهودی است - از تنظیمات تا پایان کار. برای ورود به سیستم باید با استفاده از حساب Mi وارد سیستم شوید یا حتی می توانید از طریق حساب فیس بوک خود برای راه اندازی آن وارد سیستم شوید. صدای موجود در دوربین و دستورالعمل های موجود در برنامه ، آن را به فرایند نصب آسان و هدایت شده تبدیل می کنند. نکته ای که در اینجا باید به آن توجه کنید این است که دوربین با باند 5 گیگاهرتز کار نمی کند بنابراین اگر روتر دو باند دارید حتماً پخش 2.4 گیگاهرتز را انتخاب کنید. پس از روشن شدن دوربین و استفاده از آن ، می توان از برنامه Mi Home برای شخصی سازی تنظیمات نظارت استفاده کرد. کاربران می توانند به مدت 24 ساعت ، روز (از 08:00 تا 20:00 ، شب (بین 20:00 تا 8:00) ، یا یک چارچوب زمانی دلخواه ، نظرخواهی کنند.

نصب پکیج دوربین مداربسته؟

يکشنبه 12 ارديبهشت 1400
  • نویسنده :
  • بازدید : 104 مشاهده

پکیج دوربین مداربسته

پکیج های دوربین مداربسته امنیتی یک تامین کننده برتر مستقیم سیستم های نظارتی تجاری ، دوربین های مدار بسته ، تجهیزات و لوازم جانبی مستقر در ایالات متحده است. بیش از 60،000 مشتری از جمله شرکتها، دانشگاهها ، سازمانهای دولتی ، پیمانکاران نظامی و همچنین صاحبان خانه هایی که محصولات درجه حرفه ای و پشتیبانی از یک رهبر صنعت اثبات شده را ترجیح می دهند ، به خرید پکیج دوربین مدار بسته ما اعتماد دارند. همه دوربین ها و ضبط کننده های امنیتی HD از ویژگی های پیشرفته فناوری و اجزای سازنده برای وضوح تصویر برتر است. کلیه محصولات ما با 100٪ ضمانت جبران خسارت برگشت پول ، سه سال ضمانت و پشتیبانی نامحدود رایگان مستقر در شهر پشتیبانی می شوند. هر یک از دوربین های داخلی و خارجی ما برای حمل مستقیم از دوشنبه تا جمعه در انبار موجود است. برای پشتیبانی در یافتن بهترین سیستم دوربین IP یا دوربین مداربسته برای دارایی خود با یک متخصص امنیت در دیجی ویرا مشورت کنید و از سالها محافظت مطمئن برخوردار شوید.

نصب پکیج دوربین مداربسته

هدف پکیج دوربین مداربسته ضبط تصاویر به ویژه در هر مکان آسیب پذیر یا دارای جرم و جنایت زیاد در داخل و اطراف ساختمان شما است. شما چندین گزینه اساسی دوربین امنیتی برای انتخاب دارید:

دوربین های امنیتی سیمی از کابل برای انتقال فیلم و نظارت تصویری استفاده می کنند ، اما هنگامی که دامنه انتقال از 300 متر عبور کند ، سیگنال ضعیف می شود. استفاده از کابلهای شبکه ، سوئیچها و تقویت کننده های سیگنال مناسب می تواند به رفع این مشکل کمک کند. چندین دوربین مداربسته مخفی می تواند به یک مانیتور مستقر در یک اتاق امنیتی متصل شود.سال هاست که دوربین های آنالوگ وجود دارند و هنوز هم متداول ترین نوع دوربین مدار بسته نصب شده هستند. آنها از قابلیت های اساسی برخوردارند و فیلم را در سایت ذخیره می کنند.دوربین اندوسکوپی

دوربین های IP (پروتکل اینترنت) همان عملکردهای مشابه خود را دارند ، اما دارای قابلیت های بسیار بیشتر. دوربین های IP دارای تصاویر واضح تر ، با وضوح بالاتر و ویژگی های انعطاف پذیرتر مانند بزرگنمایی و تغییر مکان از راه دور هستند. آنها همچنین به شما امکان می دهند فیلم ها را در یک مرورگر وب مشاهده کنید. این امکان را برای شما فراهم می کند تا اعلان های مربوط به هر چیزی را که دوربین هایتان ضبط می کند - مانند حرکت در داخل کسب و کار در ساعت 3:00 صبح - و مشاهده آن را به صورت زنده از هرجای دیگر از طریق رایانه یا تلفن هوشمند انجام دهید. اشکال عمده دوربین های IP برچسب قیمت بالاتر آنهاست.

منبع : https://idat.ir/@webfarsi

دوربین مداربسته ahd و مزایای آن؟

پنجشنبه 9 ارديبهشت 1400
  • نویسنده :
  • بازدید : 90 مشاهده

نحوه نصب سیستم دوربین مداربسته ahd

این راهنما نحوه نصب سیستم دوربین امنیتی با دوربین های مدار بسته ahd دیجی ویرا را به خواننده آموزش می دهد. این راهنمای نصب به طور معمول توسط مشتریان دوربین های مداربسته حرفه ای که یکی از این سیستم های دوربین امنیتی HD یا این سیستم های دوربین مداربسته آنالوگ را خریداری یا در حال بررسی هستند ، استفاده می شود. با این وجود ، هنگام برنامه ریزی برای نصب سیستم دوربین مداربسته ahd، می توان از آن به عنوان مرجع صاحبان مشاغل ، صاحبان خانه و پیمانکاران دولتی نیز استفاده کرد. این راهنما باید به خوانندگان کمک کند تا تصمیم بگیرند که آیا می خواهند خودشان نصب را انجام دهند یا یک نصاب حرفه ای استخدام کنند.

برنامه ریزی سیستم

آیا من به یک نصب کننده حرفه ای نیاز دارم؟

نحوه سیم کشی با استفاده از کابل های سیامی پیش ساخته

نحوه سیم کشی با استفاده از قرقره های کابل سیامی RG59

DVR پیکربندی / راه اندازی

دسترسی از راه دور DVR / مشاهده دوربین از راه دور

برنامه ریزی سیستم

در اینجا لیستی از مواردی وجود دارد که باید هنگام خرید و برنامه ریزی برای نصب سیستم نظارت تصویری در نظر بگیرید. در صورت تمایل مهندسان فروش ما می توانند در پاسخگویی به این سالات از طریق ایمیل و مشاوره تلفنی کمک کنند.

1) چگونه می توانم تعداد دوربین مورد نیاز خود را تخمین بزنم؟ بیشتر دوربین ها زاویه دید 90 درجه را ایجاد می کنند. به عنوان مثال ، این دوربین های گنبدی HD هنگام نصب سقف در گوشه اتاق ، پوشش ویدیویی برای یک اتاق کاملاً کوچک و متوسط ??را فراهم می کنند. دوربین های گنبدی Varifocal مانند اینها به شما امکان می دهند هنگام نصب زاویه دید / بزرگنمایی را با استفاده از شماره گیری روی لنز تنظیم کنید. دوربین های چشم ماهی 180 درجه حتی عرض بیشتری دارند اما قرار نیست در فاصله دور واضح باشند.

2) DVR و منابع تغذیه دوربین را از کجا ذخیره می کنم؟ تمام کابل های شما از هر دوربین به DVR و محل منبع تغذیه شما بازگردانده می شوند. مشتریان معمولاً DVR و منبع تغذیه خود را در گنجه داده یا دفتری قرار می دهند که برای مدیریت سیستم استفاده می شود.

3) فاصله دوربین مداربسته ها از DVR و منبع تغذیه چقدر است؟ بیشتر سیستم های نظارتی ما شامل یک کابل دوربین مداربسته 100 فوت برای هر دوربین است. با این حال ، کابل های پیش ساخته بلندتر و کوتاهتر در دسترس هستند و همچنین می توانید از قرقره کابل RG59 استفاده کنید که به شما امکان می دهد طول کابل ها را به طول دقیق برسانید.

4) آیا می خواهید از راه دور به دوربین های خود دسترسی پیدا کنید؟ تقریباً همه مشتریان این ویژگی را می خواهند. سیستم های iDVR-PRO از آن پشتیبانی می کنند و همچنین توانایی جستجو و پخش تصاویر نظارت تصویری ضبط شده را دارند. برنامه های iOS ، Android ، Windows و Mac گنجانده شده است. اگر می خواهید از راه دور به سیستم خود دسترسی پیدا کنید ، باید در محل DVR خود به اینترنت متصل باشید. DVR شما با استفاده از کابل CAT-5 به روتر شبکه متصل می شود.

منبع : اینجا مراجعه کنید.

  • نویسنده :
  • بازدید : 212 مشاهده

بهترین بلندگوهای Google Home کدامند؟

بهترین بلندگوهای Google Home در زیر نکات مثبت و منفی دارند که می خواهید قبل از تصمیم خرید بررسی کنید. اما بر اساس ساعت ها آزمایش ، بهترین انتخاب ما Google Nest Audio جدید است که اخیراً Google به عنوان دنباله Google Home منتشر شده است.

در مقایسه با Google Home اصلی ، Nest Audio 99 دلاری از عملکرد قوی تر ، پاسخ سریع دستیار و نمای بیرونی تر استقبال می کند. این یک گزینه عالی است - اما نه چندان گران قیمت.

با ارزش 49 دلاری Google Nest Mini که به عنوان یک رقیب Echo Dot قرار گرفته ، یک بلندگوی جمع و جور است که به شما امکان می دهد از ابرقدرت های دستیار Google استفاده کنید. این طراحی شیک و پارچه ای این واقعیت را پنهان می کند که در واقع یک دستگاه الکترونیکی است. به علاوه دیواری داخلی Nest Mini به این معنی است که شما می توانید فضای پیشخوان ارزشمندی را آزاد کنید.

برای سمعی های صوتی که بدشان نمی آید بیشتر هزینه کنند ، Sonos One قابل ضرب نیست. 6.4 4. 4.7 4. 4.7 اینچ ، بزرگتر از Nest Mini است و صدای آن آن را نشان می دهد. می توانید نمایه صوتی خود را تنظیم کرده و موسیقی را از صدها منبع پخش جریانی کنید ، یا Sonos One خود را با تلویزیون هوشمند خود برای یک سیستم سرگرمی صدای فراگیر جفت کنید.

Google Nest Hub Max یکی از بهترین بلندگوهای Google Home نیز هست. Nest Hub Max به عنوان جدیدترین نمایشگر هوشمند شرکت ، نقطه ورود گرانتری است اما به صفحه نمایشگر لمسی روشن و دوربین چت ویدیویی با کیفیت بالا به دستیار Google می دهد.

نه تنها این ، بلکه یک دستگاه خانه هوشمند بهتر است. به دلیل پردازش روی دستگاه ، دستیار Google سریع پاسخ می دهد ، که هنگام جستجوی موسیقی یا گرفتن نتیجه صبحگاهی در حالی که عجله به کار می کنید ، به شما کمک می کند.

چگونه لپ تاپ انتخاب کنیم؟

جمعه 27 فروردين 1400
  • نویسنده :
  • بازدید : 467 مشاهده

انتخاب لب تاپ

این همیشه س با جواب واضح و واضح نیست. صرف نظر از قیمت قیمتی شما ، لپ تاپ های بسیار متنوعی برای انتخاب وجود دارد. نکته مهم اینجاست که هیچ یک از بهترین لپ تاپ ها وجود ندارد زیرا یک نوع کاربر وجود ندارد. دوره زمانی

همه چیز متفاوتی می خواهند. برخی از افراد بیشتر به مشخصات اهمیت می دهند. دیگران بیشتر به صفحه نمایش اهمیت می دهند. شاید بیشتر از داشتن لپ تاپی که بتواند بازی های طاقت فرسا را اجرا کند ، داشتن یک لپ تاپ زیبا به نظر برسد. شما ممکن نیست بنابراین وقتی مردم از ما می پرسند کدام مارک لپ تاپ یا لپ تاپ بهترین است ، ما پاسخ ساده ای به آنها نمی دهیم.

در عوض ، ما به آنها لیستی می دهیم. مجموعه ای از معیارها که همه باید قبل از سرریز شدن روی دستگاه جدید ، برخی از آنها را مورد توجه قرار دهند. در نهایت ، این پول شما است. وقت گذاشتن برای تحقیق و فکر کردن در مورد چگونگی بهترین هزینه ممکن است کمی خسته کننده تر و وقت گیرتر از افتادن در JB Hi-Fi محلی شما ، چشمک زدن به آن پول و بیرون رفتن با یک چیز جدید براق باشد. با این حال ، در دراز مدت ، این احتمال را افزایش می دهد که هم پس انداز کنید و هم محصول نهایی در واقع متناسب با نیازهای شما باشد.

1.اندازه و فرم فاکتور

وقتی نوبت به لپ تاپ می رسد ، اندازه مهم است.

بسته به کاری که قصد دارید با لپ تاپ بعدی خود انجام دهید ، باید مطمئن شوید که اندازه مناسب شما را انتخاب کرده اید. اندازه مانند RAM یا ROM لپ تاپ نیست ، بعداً نمی توانید آن را ارتقا دهید. شما در هر فاکتور که در جلو انتخاب کنید قفل شده اید ، بنابراین عاقلانه انتخاب کنید.

اندازه لپ تاپ ها از 11.6 اینچ شروع می شود و تا 17.3 اینچ طول می کشد. اکثر مارک ها و OEMS مانند HP ، Dell ، ASUS و Acer تمایل به ارائه سه اندازه صفحه نمایش دارند - 13.3 اینچ ، 15.6 اینچ و 17.3 اینچ. با این حال ، برخی از فروشندگان لپ تاپ هایی را می فروشند که در این اندازه ها قرار ندارند از جمله 11.6 اینچ ، 12.5 اینچ و 14 اینچ.

بدیهی است که اگر قابلیت حمل و نقل در اولویت شما باشد ، می خواهید به سراغ یک لپ تاپ با اندازه کوچکتر ویندوز بروید. آنها نازک تر و سبک تر از همتایان بزرگتر خود هستند. به دنبال لپ تاپ هایی باشید که دارای صفحه نمایشی با اندازه 12.5 اینچ یا 13.3 اینچ و وزن بین 1 کیلوگرم و 1.5 کیلوگرم باشند

برچسب ها